Torsdagkväll.

Jag och Sandra åt varsin jättegod gyrosbaguette på Tom's Corner och höll på att rulla fram efter det.
Sen körde vi ner till stan en vända, fick b la bli en nagelförstärkare för min del och Sandra gjorde fransk manikyr på Kicks.
Efter det var det dags för jobb, men som vanligt en torsdagkväll så var det lugnt.
Jag fick även mitt nya schema, jobbar precis samma dagar som förut, bara att det blir 9-18 på lördagarna ist för 10-16.
Är väl inte så jätteglad för det, men får väl tänka på de extra pengarna som det innebär.
 I morgon hoppar jag över mentorstiden (som vanligt) och börjar kl 11, slutar kl 15.40.
   Men nu ska jag äta en underbart god kanelbulle till som min syster har bakat ^^

Sov så gott sen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0