110 %

Så, nu är även fredag planerad.
Jag och Alexandra ska ta en shoppingrunda i Karlskrona på förmiddagen :) (kl 14.20 är det skola för min del).
Däremot har jag inga planer för fredag kväll.
Ensemblen gick bra idag, fast vi var lite mer fjolliga än vanligt?
Börjat pratas lite om nästa låt och vi har en hel del förslag - Umbrella, more than words, MmmBop osv.
Ska fortsätta spendera min eftermiddag med att göra ingenting.
Har verkligen ingen kraft kvar. Att hålla 110 % hela tiden är inget att rekommendra, för helt plötsligt hamnar man där jag är nu. Man har egentligen fullt upp, men orkar ingenting.
Ska bli så jäkla skönt att vara ledig på söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0