Atommodeller.

Åka buss till skolan är nog det tråkigaste som finns, särskilt när man inte har någon mp3.
I morgon blir det definitivt bilen till skolan!
Kom hem vid halv fem ungefär, vilade en stund och nu har jag suttit med arbetet i samhällen.
Det börjar gå bättre, fast skriver nog mest bara en massa strunt. Men just nu känner jag att huvudsaken är att jag lämnar in ett arbete och iaf får ett godkänt.
Redovisningen som jag gjorde om vin i geografin i slutet av förra veckan fick jag vg på :)
Snart ska jag sätta mig med samhällen igen och försöka få det klart, sen ska jag göra arbetet i naturkunskapen.
Atommodeller är väl jätteroligt? (ironi gånger tusen)
   Förresten! Isabelle (som jag skulle hålla sällskap med på bussen idag) dissade mig så fort vi kom in i bussen!
Hon såg några hon kände och ville absolut inte sitta jämte mig ...
Haha, till och med en sexåring vet hur man dissar folk.  
  Dags att återgå till pluggandet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0