Chockerande upptäckt.

Idag gjorde jag en chockerande upptäckt (Nära svimningsattack ..). Jag tog en titt på mina ben och undrade var de hade tagit vägen. Det enda som syntes var ben som kunde ha tillhört en apa!?
(Något överdrivet kanske ... Men jisses, fick bli veet direkt, haha)
Jag har även fått ett beroende av minitwister. Shit, vad goda de är! Perfekt när man är kass i halsen och tungan känns som om den inte passar in i munnen för fem öre.
Tror det finns en kvar i frysen och får nog lägga beslag på den innan en viss Viktoria gör det.
I morgon är det skola, går mellan kl 8.10 tills efter tre nångång.
Men funderar faktiskt på att åka buss (!) i morgon och utnyttja busskortet man får av skolan.
Men vi får väl se hur det blir med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0