Fredag!

Idag nästan hoppade jag ur sängen.
Anledning?
Jag ska ju shoppa! Finns ju inget bättre när man verkligen är på shoppinghumör och har pengar.
Men saker som ska göras innan jag ska hämta Alex och Jessica är att fixa benen, hitta en vettig bikini osv.
Kom ju på att ska jag motionssimma, måste jag ju visa benen och även om ingen egentligen tittar på dem så mår jag ju bättre av att veta att de iaf inte ser ut som en gorillas ben ^^ (haha!)
  Måste även äta en ordentlig frukost, är därför jag steg upp en halvtimme tidigare än vad jag egentligen brukar.
Men ni får ha en toppen dag, vi hörs ikväll, då ska jag visa upp mina shoppingfynd (förhoppningvis)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0