Fredageftermiddag

Jag hittade faktiskt lite saker i stan idag.
Köpte en klänning/tunnika tills i morgonkväll + en massa undisar :)
Vi tog även en fika på Waynes Coffee, som absolut har de godaste frallorna och det bästa kaffet.
Efter det gick vi till People, Alexandra skulle kolla teckningen av den tatueringen hon ska göra på onsdag och jag hade tänkt boka tid.
Men pga att jag började kl 14.20 och klockan nästan var tio i två, hade inte jag tid att vänta.
Jag fick "springa" till bilen och köra i xxx till skolan, men jag hann faktiskt i tid ^^
På ensemblen spelade vi upp låtarna så nu är vi klara med It's my life.
Nästa låt blir MmmBop med Hanson.
Är riktig nostalgi :P
Men jag ska iaf sjunga den här gången, men fick beröm av en av musiklärarna idag! :)
Han var jätteimpad över att jag hade lärt mig alla ackord och kunde spela så bra, jag hade ju aldrig spelat med ackord innan :)
   Snart är det dags för motionssim med Alex och Jessica.
Efter det ska jag köra inom jobbet/ica och hämta min mp3 som har kommit.
Sen vet jag verkligen inte vad jag ska göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0