Hobyskolan.

Måste bara skriva av mig innan jag kryper ner i sängen.
Några j*vla idioter till ungar smällde konfettismällare på min gamla skola idag (Hobyskolan) och hotade lärare (b la min f d musiklärare, som är helt suverän!).
Polisen kom dit och nu klagar en del människor på att det var överdrivet.
 Vad då överdrivet!
Man kan väl för f*n inte bete sig hur som helst på en skola och sen tro att det inte får några konsekvenser? 
   Hobyskolan har blivit helt förändrad sen jag slutade -06 och jag är GLAD över att jag inte går kvar.
Den skolan har varit en kanonskola, men sen ********* och ******** skolorna kom dit, vet jag inte vad som har hänt :S
En bättre idé (för att få lugn och ro igen) vore kanske att skicka tillbaka dem till sina gamla skolor?
De här ungarna tror tydligen att de kan göra lite som de själva vill.
Jag säger inte att alla elever som har börjat på Hoby, bara ställer till med jäkelskap. Men där finns ett par stycken som förstör för alla andra.
För att läsa om det, klicka här eller här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0