Into the wild (not!)

Vickan och jag körde till Hoby innan för att köpa en massa godis, hyra film och hämta Adde.
Men typiskt nog är filmen (som jag valde) helt kass .. Into the wild heter den, se den inte!
Eller jo förresten, vill du ha ett sömnpiller så är den perfekt.
Jag har iaf frossat i en massa chips och godis, funderar även allvarligt på att krypa ner i sängen ..
Ja, jag vet att det är fredag  .. Men när man inte har nått bättre för sig så kan man lika väl sova.
Jag har förresten lyssnat x antal gånger på låten jag ska sjunga tillsammans med en tjej som heter Anna, har kommit fram till att jag helst vill sjunga andra refrängen.
Får prata med henne om det på måndag :)
Förresten! Ska fixa sista saken i engelska B på tisdag, sen får jag mitt betyg.
Lär väl inte bli mer än G, men så länge jag slipper streck och IG så är jag glad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0