Jag är tydligen för självständig för att ha pojkvän.

Jag fick reda på en väldigt intressant sak i förrgår, som jag helt har glömt bort att tala om bland alla tycka synd om sig själv inläggen.
Iaf, en kille som jag är lite smått intresserad av (typ intresset är snart nere på noll) och som även är lite intresserad av mig, hade pratat lite med en annan killkompis om mig.
Och den här killkompisen är så himla snäll och skvallrar vidare  till mig om vad mitt senaste span har sagt.
 (Ja! Killar kan också skvallra!)
Nämligen det här:
Den här killen känner sig dum när han umgås med mig för att jag har körkort och bil, det har inte han.
Han vill kunna ta hand om sin flickvän och det känner han typ att han inte kan med mig.
Har ni hört nått så fånigt?
Att jag är självständig kan alltså hindra den här killen från att lära känna underbara mig? Jisses ...
Visst, jag kan förstå att killar har den här beskyddarinsikten i sig, men nu har det väl ändå gått för långt?
Ska man som tjej inte ens kunna ta körkort, köpa egen bil och jobba för att ha råd att leva, utan hjälp?
Jag kanske ska testa att köra för fort på en 30 sträcka, bli av med körkortet och i samma veva säga upp mig på jobbet.
Det vill säga - Sluta leva helt.
Kommer killarna ställa sig i kö för att få mig då?



Kommentarer
malinm

såklart, själva grejen att jag hade mat på spisen är ett vuxenpoäng :O

2008-09-11 @ 22:00:32
URL: http://malinm.se
Fetakniven

1. Han kanske är muslim.

2. Han kanske var tvungen att hitta på något att skylla på. Om du tänker efter så kanske det finns mer bakomliggande faktorer till att han inte gillar dig.

3. Er gemensamma bekanta verkar vara lagom patetisk.

2008-09-11 @ 22:02:58
URL: http://fetakniven.blogspot.com
Malin

Knasiga pojkar hörru Nilla ;) Du får säga upp dig från Ica och hela kittet :P Hoppas du mår bättre förresten!

Kram

2008-09-11 @ 23:32:32
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0