Måndag

Här kommer en liten uppdatering från en trött Nilla.
Skolan idag ja .. Slutade med att jag somnade om i morse och gick på den sista lektionen, satt sen i kafeterian tillsammans med Coffe och Nellie i en timme. Blev en massa prat och uppdateringar efter helgen :)
Därefter körde jag och Jocke till Hoby, var så snäll så att han fick åka med mig, då slapp han ta bussen.
Jag handlade middagsmat på jobbet, vilket i färdigt skick blev varma biffsmörgåsar, mums!
  Nu ska jag sätta mig och skriva en svenskauppsats som ska vara klar i morgon, men vet var jag mkt hellre hade varit just nu ... 
    Uppsatsen kommer nog ta 1-2 timmar att skriva, sen blir det datorn/tvn resten av kvällen.



Kommentarer
Emelie

Kan glädja dig med att du inte har varit ensam om att plugga hela kvällen :( sen kan jag också glädja dig med att min blogg är uppdaterad ;) Ett under är skett!!

2008-09-29 @ 21:38:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0