Musik, musik, musik!

Idag hade jag ensamble för första gången och den kursen kommer nog bli kanon. Tänk, att för en gångs skull, få syssla med något roligt på en lektion? Musik, musik, musik!
Jag har även haft tråksvenska och ännu värre tråknaturkunskap idag.
   Sen hade jag sån jäkla  tur! När jag kom hem och startade tvn, så skulle reprisen av Greek börja, kanonbra ^^
Sen till lite funderingar.
Jag har sagt att helst vill jag inte träffa nån kille nu, eftersom att jag antagligen ska bo i USA ett år from nästa höst, men vad händer? Jag träffar självklart en jättetrevlig kille som b la läser några kurser som jag också läser.
Jag får väl se vad som händer och sker, får väl börja med att lära känna honom utan alkohol i kroppen ...
Men det är verkligen ingenting mellan mig och den här killen, så gå inte och fantisera ihop någonting nu :)
Ända som har hänt är att vi träffades ute på en nattklubb ... Och sen får vi väl se vad som händer.


Kommentarer
Veronica

Hej! Fin färg på sidan =) Ha en trevlig vecka! / Vera

2008-09-01 @ 16:49:20
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Malin

Nilla, de där grabbarna dyker upp när man minst anar det ;)

2008-09-01 @ 18:11:11
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0