Pluggkväll.

Jobbet gick bra idag, förutom x antal hostattacker + min hals. Men har ingen feber, så jobba går ju.
  Nu ikväll ska jag bara vara hemma. Har en massa skolarbeten som måste göras.
Ja, jag vet att det är lördag kväll. Men när man jobbar så får man plugga när man får tid över, vilket råkade bli just ikväll.
Mattias frågade förresten mig om jag ville följa med till Eringsboda brunn ikväll, men p g a min eländiga förkyldning så hoppar jag över det.
Ska jobba i morgon också, kl 13-18.15.
Fick även en liten fråga om det nya jobbschemat som börjar gälla i november nån gång tror jag.
Blir troligtvis så att ist för att jobba 10-16 varannan lördag, blir det 9-18.
Inga problem för min del, fast börja kl 9 tycker jag är lite onödigt ...
Dags att försöka få ihop en redovisning (guidad tur) om Ronneby brunnspark nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0