Söndag.

Tiden gick riktigt snabbt på jobbet idag också.
Jag ägnade den sista timmen åt ett av cigarettskåpen, p ga att de rånade oss för ett par helger sedan, så har det varit rätt mkt kaos bland cigaretterna. Men liiiite bättre ordning är det iaf nu.
Resten av eftermiddagen/kvällen ska jag ägna åt skolarbeten.
  Det första jag ska börja och avsluta är ett arbete i samhällskunskap C. Jag ska jämföra Sveriges statsskick med USA:s.
(Ni hör ju själva hur kul det låter)
Sen när det väl är klart, så är det en uppgift i svenska B som måste göras. Båda de här sakerna ska redovisas i morgon.
Ska även hinna med att laga middag till familjen.
Nu ska jag försöka hitta lite bra pluggmusik, för att sedan göra i ordning mig en bricka med massa godsaker på.
(satsumas, passionsfrukt, morötter). Energi behövs när man ska plugga!
Plugghörnan idag får bli mitt rum.
  Så ett par timmar framöver ska jag försöka låta bli datorn och msn.
Vill man nå mig är det helt enkelt mobil eller hemtelefon som gäller.

Ha en fortsatt bra eftermiddag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0