Min måndag.

Sandra och jag fikade/åt på Contan efter skolan idag, sen blev det en runda på stan.
Var meningen att jag skulle hitta konfapresent till lillasyster, men det gick inget vidare. Däremot hittade jag en väska till balen! Dock så var det några konstiga pärlor på den, som inte alls passar till klänningen. Men det fixade jag enkelt med en sax, så var dem borta ^^


Före och efter.
Väskan blev betydligt bättre (mer stilren enligt mamma) utan de där pärlorna.
  Efter väskköpet blev det ett besök i sminkaffären, vilket absolut inte var bra ... 260 kr fattigare och ett vanligt puder, ett solpuder + en "trippelögonskugga" rikare.
  Men shopping är jäkligt kul! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0