Uppdatering

I tisdags var det meningen att jag skulle ha kompletterat simningen (idrottsbetyget). Jag körde in till Ronneby, var där 07.50. (egentligen börjar jag klockan 11). När klockan var 8.15, hade det fortfarande inte dykt upp någon lärare eller elev från klassen som jag skulle simma ihop med.
    Skitarg körde jag hem och skickade ett mejl till läraren -> "Förlåt att vi förstörde din sovmorgon".
Då hade tydligen den klassen praktik den här veckan och hade inga lektioner. Hur jävla svårt kan det då vara att läraren skickar ett mejl till mig och talar om detta? Istället körde jag över 4 mil i onödan. 
   Igår var jag, mormor och systern och hämtade balklänningen i Vinslöv, sen blev det mat på Thairestaurangen i Karlshamn :)
 Idag ska jag in till Karlshamn och klippa luggen (den är alldeles för lång nu) och sen shoppa de sista sakerna inför resan.
   Klockan 16-20.15 är det jobb som gäller och idag lär det verkligen vara mycket att göra! ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0