090831

Okej, nu har jag iaf fått mat i magen. Fick bli schnitzel, klyftpotatis och kantarellsås.
 Klyftpotatisen gjorde jag av bakpotatis, blev riktigt gott :) 
 

När jag kom till skolan idag, så var det redan en massa folk utanför salen.
  Den första timmen var det upprop och en massa info. Därefter ännu mer info av två andra lärare/handledare, bland annat om att praktisera utomlands.
 Vid 15.30 kom två tjejer från humanus (tror det stavas så) och vi fick varsin påse innehållande:

* Karta
* Info om alla aktiviteter denna och nästa vecka
* En klubba
* En flagga
* En kondom (Haha!)

Därefter blev den en promenad till studentkårens kontor, fick blå band att ha på huvudet och sen skulle det bli stadsvandring.
  Men då kände jag att jag var alldeles för trött. Nu under kvällen skulle det vara lekar och sådant.
Men kommer ha två veckor på mig att vara med på alla saker, så passar på att ta det lugnt ikväll.

Pratade förresten med en kille som var på öppethus i slutet av juli. Han kände igen mig och kom till och med ihåg mitt namn. Dock så ska inte han gå samma program som mig, men vi tillhör samma byggnad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0