Alla möbler på vift.

Igår kväll hämtade vi ett väldigt stort släp i Ronneby.
  Alla mina möbler skulle få plats, vilket betyder att det enda som finns i mitt rum just nu är en madrass jag sover på, lite blomkrukor och en skrivbordsstol.

    I släpet, som just nu är påväg till Kalmar, innehåller:
* Säng
* Skrivbord
* Soffa
* Köksbord + fyra stolar
* Skrivbordsstol
* Tvbänk + en liten mini tvbänk
* En rätt så stor bokhylla
* Cdställ
* Hylla
* Massa banankartonger
+ lite annat.

Eftersom att jag börjar jobba kl 11, så kan inte jag hjälpa till, utan föräldarna med hjälp från vänner ska bära upp det i lägenheten.
   Däremot så ska jag köra upp där på fredagkväll eller lördagmorgon med ytterligare grejer och fixa iordning det mesta :)


Kommentarer
Mimmi

Okej, vad roligt :) Jobba ska jag göra nu ett tag, sen få vi se vad som händer =D

2009-08-12 @ 10:22:37
URL: http://blablomman.blogg.se/
Malin

Hoppas allt blir bra :)

2009-08-13 @ 16:35:56
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0