Kalmar.

Igår efter jobbet körde jag direkt till lägenheten. Bar upp alla saker ur bilen och körde sen till Ica Maxi för att handla lite mat. Men jisses vilken stor butik! Det är annat jämfört med var jag är van att jobba. (Men gillar min lilla butik mer ...)
 Packade upp nästan allting igår, men tog lite i morse också.
Vaknade redan 7.20! Har en vit rullgardin i sovrummet och solen går upp den sidan, så att försöka sova mer gick verkligen inte.   
     Vid elvatiden körde jag till Ikea för att bland annat hitta fler skärbrädor och några förvaringslådor.
Blev även en tur på ett byggvaruhus för att köpa spikar och en skruvmejsel.
Därefter gick jag in på Citygross, som låg precis jämte. Spenderade nog 20 minuter med att försöka hitta tändstickor!
Sen är jag för envis för att fråga någon om hjälp ... Men tillslut så lönade sig letandet :) 

  Förresten, försökte få igång min dator redan igår, men stod att windows vista inte var giltligt. Men gjorde en ominstallation idag och nu fungerar allt perfekt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0