Nytt hem?

Min lille kaninkille ska nog flytta till ett nytt hem.
Ville behöver mycket tid, hans bur behöver städas ordentligt 2 gr/vecka, han är väldigt tillgiven och älskar att vara ute och hoppa.
  Men med tanke på att jag antagligen kommer få fullt upp med studier och en massa annat, så är det nog bäst att han får ett nytt hem.
   Jag hade inte så stora förhoppningar när jag la ut en annons på blocket idag, han är ingen kaninunge, utan 2 år gammal.  Men en tjej från Mörrum har redan hört av sig och det låter jättebra :) Hon har flera andra kaniner och behöver sällskap till en av sina honkaniner (!).  Kaninungar kanske? ;)
 Så jag ska ringa henne i morgon och kan bara hoppas på att Ville får flytta dit.




Kommentarer
Linnea

Söt han är :)

2009-08-31 @ 20:37:50
URL: http://liiinnean.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0