En liten årssummering 2009

Året går mot sitt slut och här kommer en liten, första årssummering.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oh yees … Flyttade hemifrån! Men var lika fort tillbaka igen …
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag bestämde mig förra året för att inte ha några nyårslöften, så hade inga att bryta.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!
5. Vilka länder besökte du? Cypern och Kreta.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, lite mer koll på tillvaron och inte fundera så jäkla mycket .
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 17 december.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag tog studenten!
9. Största misstaget? Det är väl någon kille som vanligt … Brukar bli rätt många misstag där.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanligt.
11. Bästa köpet? Min mobiltelefon!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder! Eller kanske resorna?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, klart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bland annat Lips of an angel.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit gladare, fast samtidigt har det varit ett rörigt år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tänkt efter mera!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för framtiden.
18. Hur tillbringade du julen? Med släkten.
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Grey’s anatomy.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight tillhör nog den kategorin.
22. Största musikaliska upptäckten? Hm … Kommer inte på någon.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En massa ”flytta hemifrån saker!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, tror faktiskt inte det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gissar att det var skola som vanligt och firande på helgen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer kärlek hade ju inte skadat.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket leggings.
29. Vad fick dig att må bra? Mina husdjur ^^
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, ska man bara nämna en? Finns ju 100-tals  ;)
31. Vem saknade du?
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, finns några stycken J



Kommentarer
Anonym

varför 17 december?

2009-12-30 @ 10:00:36
Nilla

Svar: Dagen då jag gjorde tattoo nr 2, kommer nog komma ihåg det ett bra tag framöver :)

2009-12-30 @ 10:44:08
URL: http://niiillas.blogg.se/
Anonym

härligt :) de kommer du nog komma ihåg livet ut :)

2009-12-30 @ 20:43:24
Alex

pernilla, på nr 6 sa du att u inte skulle ha funderat så mycket och sen lite senare att du önskade att du hade tänkt mer :P

2010-01-04 @ 18:52:38
Nilla

Meeeeen Alex, det är skillnad på att fundera och tänka ^^

Jag skulle ha tänkt mer på att det kanske inte är så jäkla roligt att t ex flytta till en ny stad och inte känna någon.

Och med fundera menar jag att jag är expert på att "måla om upp saker" innan de ens har hänt och blir då jäkligt besviken istället :)

2010-01-05 @ 12:07:44
URL: http://niiillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0