Gnäll, men lite positivt också.

Varning för gnäll.

Det värker i käken, i händerna, jag nyser, jag fryser, huvudvärk och mår allmänt kasst.
Vissa tecken tyder på stress, andra på förkyldning och det sista alternativet är att jag är bakis efter lördagens julfest.
Brukar nämligen må kasst två dagar efter ...

Eller kanske en blandning av alla tre?
Hoppas i alla fall på att jag kommer få betydligt mer sömn i natt och inte vakna kl 02.50!

En rolig sak är iaf att Micke har ritat klart tatueringen :)





Och här kommer bild på hur tatueringen jag har nu såg ut från början.



Ta en extra titt på de s k stjärnorna ...


Och så här ser den ut nu.




Övertatueringen är tusen gånger bättre :)
Men är fortfarande "småfel" som jag vill rätta till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0