Hjälp med det s k kärlekslivet.

Jag har en jobbarkompis som tycker det är jätteintressant att veta om jag träffar någon, om han hör av sig osv.
Så därför frågar hon nästan varje dag, samma jäkla fråga:
-" Har han hört av sig?"

Men hennes kommentar idag var rätt rolig.
Hon satt och pratade om hur bra jag klädde i lila och att jag verkligen hade blå ögon.
Och så helt plötsligt säger hon:
- Är *pip* blind eller?

Hon mende vad det var för udda kille som inte hörde av sig till lilla mig ... 

Det är även den här kollegan som har haft "matchmaking" med mig och de singelkillar som jobbar där.

Är nog tur att jag har börjat där så hon får något att göra, haha ;)



Kommentarer
malinm.se - en smart brunett!

haha ja, så med andra ord borde man kanske börja använda tandtråden, men fan vad drygt det är!

2009-12-03 @ 21:16:27
URL: http://malinm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0