Idol och julfest.

Det här har verkligen varit en kanonbra helg! :)

I fredagskväll var jag hos Dennis och tittade på Idol.
Röstade 14 (!) gånger på Calle och som tur väl var gick han vidare.

Igår blev det först Karlshamns med systern, klippning och julklappsshopping stod på schemat.

Vid 16-tiden körde mamma och jag till jobbet (=mitt f d jobb) för julfest.
Och jisses vad roligt det var!

Blev först några timmar på Lanthallen, prat och lite påfyllning av diverse drycker.

Vid 19-tiden kom vi till Ronneby brunn för att äta julbord.
Och vilket julbord!
Massor av god mat och trevligt sällskap.
Vi hamnade jämte ett annat icagäng från Lund och de var lika glada som vi var.
Vi stod vid borden och dansade, hoppade och sjöng med :)

Så kan nog säkert konstatera att ICA hördes mest igår kväll, haha :)

Jag var hemma vid halv tre tiden igår och konstigt nog så mår jag oförskämt bra idag.

Det blir mest tvätt och matlagning idag, men jag klagar inte.
Är otroligt skönt att bara ha en "hemmadag".

Och en liten varning:
- Beställ aldrig in snapsen "bärska droppar".
Den smakar som myggmedel!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0