Mer jul!

Jag vill ha mer jul, ge mig mer jul.


Lilljulafton.

Den här dagen har spenderats i mjuksbyxor.
Tittat på tv, suttit vid datorn och ätit en massa.
Klyftpotatis och ryggbiff till middag med en massa vitlökssmör.

Kan nog inte bli en bättre onsdag :)

I morgon är det julafton och jag längtar.
Tycker julen blir roligare och mysigare för varje år.

Kan kanske bero på att jag firar ihop med personer jag trivs med?
Att jag är otroligt nöjd med julklapparna jag har köpt?
Att jag vet att tomten kommer ge mig en keyboard i morgon? ;)


Men om vi inte hörs i morgon så vill jag önska alla en
RIKTIGT GOD JUL!





Kommentarer
Malin

God Jul Nilla! Hälsa familjen med! :) kram

2009-12-24 @ 12:13:59
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0