Bakad potatis med strimlad rostbiff i krämig kebabsås.

Idag blev jag riktigt irriterade eller arg rättare sagt.
11 december skrev jag, Alexandra och Per varsin skriftlig bokrecension. Idag när jag kollade mina mejl så hade jag fått ett från svenskläraren där det stod att jag inte hade gjort någon skriftlig bokrecension och att det skulle vara gjort senast v. 9 för att jag skulle få ett betyg i svenska B. 
   När jag pratar med läraren så visar det sig att han har slarvat bort våra uppsatser! Han vet inte var han har dem, men de ligger väl i "nån hög nånstans" som han uttryckte det.
Så jag hoppas verkligen att han ser till att hitta dem, för finns inte en chans att jag skriver en till, när han har slarvat bort dem! Gaaahhh!
 
Jag och Alexandra var till och med så irriterade, så vi inte ens jobbade på lektionen idag .. Vi gjorde ett besök på Contan ist. Fick bli bakad potatis med strimlad rostbiff i krämig kebabsås för min del, mums!
 Efter fikan (eller middag snarare) så körde jag till jobbet.
Men var riktigt trött. Köpte även tre filmer b la Notting Hill. Känns som att det är en klassiker som man måste
ha filmhyllan ^^
   Nu ska jag se om jag hittar nått ätbart i kylskåpet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0