Balklänning fixad!

Dagen började med att klockan ringde 06.30 och en väldigt trött Nilla tog sig ner för trappen och in i duschen. (Jag är verkligen ingen morgonmänniska!). Vädret var katastrofalt ute, så vi körde en halvtimme tidigare hemifrån.
Det tog endast 1,5 h att köra, så redan en halv timme innan bokad tid, var vi i Vinslöv. 
 Och gissa vad?
Jag hittade faktiskt en balklänning! En mörkblå. Det tar 14 veckor innan jag får den, så den ska hämtas sista veckan i maj. Så ett tips till er som ska beställa, men som fortfarande inte har beställt någon, gör det snarast!
   Efter den lyckade timmen i butiken, så körde vi in till Kristianstad för att äta.
Jag beställde in kycklingräkspett med ris. Men urk, såsen var jordnötssås och det stod ingenstans.
Som tur väl var så var mormor snäll och bytte tallrik med mig ^^ Åt fläsknosiette (?) och stekt potatis ist, much better :)
Därefter gjorde vi ett besök i Gallerix och jag köpte fyra nya, svarta ramar till mitt rum.
Det blev även en runda inom ekohallen, köpte en sil och en annan sak som jag inte kommer på namnet på just nu.
Ännu mer saker tills jag flyttar hemifrån :)
   Vi var hemma runt fyra och då fick jag en sån där härlig bakkänsla igen, så ställde mig och bakade bröd. De blev väldigt, väldigt goda. Är nått speciellt med att äta något man har gjort själv :) 
 

Lägger in bild på balklänningen lite senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0