Gammaldags vanilj och varm nyponsoppa.

Alex och jag har gått igenom alla enkäterna idag och sammanlagt satt vi i nästan 5 timmar!
 Därefter gjorde jag lite fina diagram när jag kom hem. Känns kanonbra att vi har nått att visa för vår projektledare när skolan börjar igen :) 
  Tidigare ikväll fixade jag glass och varm nyponsoppa åt familjen, det uppskattades väldigt mycket.
Det är ju så himla gott!
  I morgon planerar jag att stiga upp runt 8-9 tiden. Jag ska se om mamma vill ta en promenad, sen ska jag baka och fixa vindrutetorkaren (heter det så?) på min bil. Lyckades ju med konsten att ta sönder den för nån vecka sen ..
Förresten, på tal om bilen. Det där "framlyset" som hade gått funkade helt plötsligt när jag parkerade utanför Mekonomen. Är inte det typiskt?
    Nånting som är väldigt bra är att jag äntligen har ett fungerande virusskydd på min dator, förhoppningsvis ska det skydda mot såna där totalt, onödiga virus.

Nu är det sängdags för min del.
Sleep tight.


Kommentarer
Malin

Mums det låter :)

2009-02-19 @ 11:19:35
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0