Greek <3

Så, nu har jag äntligen fått lite "tvtid". Hann titta på Greek och Miami Ink som jag spelade in i söndags.
Jisses vad Greek är bra!
  Förresten, de filmer som jag köpte idag, förutom Notting Hill, var Bridget Jones dagbok (ett till måste i filmhyllan) och Disclosure. Den sista filmen är en thriller med Demi Moore och Michael Douglas.
Egentligen är jag inte alls på humör för att sova, särskilt inte med tanke på att klockan ringer kl 06.30 :S
Fullkomligt avskyr att stiga upp tidigt! Det positiva är väl att jag slutar redan kl 12.30.
 Och ingen jobb för min del i morgon!  Underbart härligt :)

 Nu kommer systern och stör mig med en massa killsnack ..
Jisses ... ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0