Grekiskt lantbröd.

Igår hade jag verkligen ingen lust att uppdatera bloggen, men antar att jag får göra det nu.
Och jag är faktiskt riktigt chockad över mig själv. Klockan ringde kl 9 och jag steg upp! Ställde inte om klockan som jag brukar göra, så nu hinner jag baka innan skolan börjar kl 14.20.
Den här gången får det nog bli grekiskt lantbröd. Mums!
  Tänk i morgon är det alla hjärtans dag, men jag ska spendera den med att jobba 08.45-14, sen vara hemma med familjen :) Not a speciel day for me.
Vill ni veta en sak som är väldigt bra? Jag har inte ätit nån choklad den här veckan! Förra veckan så åt jag ju godis för flera veckor framöver .. Så jag kanske är tillbaka på ett mer hälsosamt spår igen?

Dags att baka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0