Perfekt provresultat.

Den muntliga redovisning i svenskan gick nog okej idag (hoppas på det iaf). Efter skolan körde jag hem till Alex en stund, sen blev det stan och lite shopping. Köpte bara en ny mascara och kajal. Vi tog en fika på andra våningen, första gången för min del och det var verkligen jättemysigt där :) Kladdkakan var ett stort +!
   Därefter blev det "mathandling" för min del och när jag kom hem upptäckte jag att mina svar på proverna hade kommit.
Men de visade ingenting, allt är fullständigt normalt. Och visst, det är ju jättebra. Men hade varit  "lättare" om det hade visat att jag är laktosintolerant, då hade jag bara kunnat utesluta vanlig mjölk. Istället så vet jag ju inte vad det är för fel på min mage, utan får fortsätta ha det som de är nu.
   Kvällen hade jag tänkt ägna åt lite naturkunskap, men ska även laga mat.
Sen klockan 21 så är det ju Grey´s anatomy :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0