Projekt hänga upp tavlor.

Åhhh jag är så arg. Eller snarare irriterad. Ni vet de där ramarna jag köpte i onsdags? Nu kände jag äntligen för att ta tag i det, så valde ut fyra bilder och plockade fram en väldigt praktisk liten låda som vi har. Den här lådan är uppdelad i olika fack och fylld med "upphängningssaker".  Efter det valde jag ut en perfekt väggplats på mitt rum och skulle börja sätta upp dem. Första problemet var hur skulle de sitta? Lika stora ramar jämte varandra, de små under? Skulle jag sätta varannan? Tillslut bestämde jag mig och skulle börja spika. Det resulterde i två spikar som jag inte får väck och tre nya, otroligt fula, små hål i väggen. Så nej, en snickarkarriär är ingenting för mig.
"Du Nilla, jag behöver hjälp med att sätta upp ett par tavlor" (mamma tyckte hon var otroligt rolig efter att ha hört mina fina svärord från övervåningen).
  Hur jäkla svårt kan det vara att få tavlor på exakt rätt plats + att de ska hänga rakt?
Det här projektet ska jag fortsätta med en annan dag, då jag har tålamod x 1000 ...
Skitspikar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0