Slitz.

Rätt eller fel:
En kille, runt tjugo, kommer in i affären tillsammans med sin gravida flickvän. De går runt lite affären, hyr en film i filmdatorn. Hon går ut genom dörren och han går till kassan. Förutom att hämta filmen och betala nått godis, så köper han en SLITZ tidning! 
  Jag tycker det är otroligt fel. Jag tycker inte att det är nått konstigt att en kille köper sådana tidningar, fast att han har flickvän. Men när tjejen är gravid! Hade jag varit den tjejen, så hade jag verkligen känt mig otillräcklig.
  Usch och fy!


Kommentarer
Sumith Ashoka

Håller med, intressant ämne.

2009-02-05 @ 21:32:53
Alex

men pernilla, det är bara några bilder på tjerna, dom är ganska roliga å läsa ;) jag läste om hur man brukade tortera fångar i kina förr i tiden bland annat=)

2009-02-07 @ 16:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0