Ett löfte är ett löfte.

17 dagar utan godis. De här dagarna har hittills gått förvånadsvärt lätt. Men ikväll har det varit ett enormt sug efter center, plopp, mjölkchoklad. Ja, nästan vad som helst i chokladväg.
Men än en gång chockade jag mig själv. Mamma kom in med choklad, men nehe, jag åt inte en endaste liten bit.
Har jag lovat mig själv, så har jag.
I morgon ska jag köra till skolan igen, kommer känns konstigt att göra sig i ordning (första gången sen i lördags). 
 Förresten! Anmälde mig till högskoleprovet idag ... Hjälp ..
Nehe, snart dags att sova, men först ska jag läsa ut ljudet av ditt hjärta och efter det kommer jag väl drömma mardrömmar om vampyrer och varulvar.

Sleep tight.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0