Ett steg mot vuxenvärlden.

Jag har gjort någonting som jag inte trodde att jag skulle göra på väldigt, väldigt länge.
Ett steg mot vuxenvärlden. Eller iofs, det finns 40 + som har det här. Men de använder väl det för att ragga på småtjejer.
Det känns väl väldigt tabu?
Sen är jag trött på saker som det här:
* Cama?
* Snälla, kan inte du skicka bild via msn?
* Kan inte vi lära känna varandra?

Eller det sista jag fick -> "Hej, jag heter xxxxx. Jag håller på med rollspel. Är det någonting du skulle kunna tänka dig?"
B la bla bla.
Så efter sju års trogen lunarfan, så har ju nu mera ingen användare på lunarstorm.se.
Shit ... hur ska jag nu kunna snoka runt?
Tur att det finns bilddagboken ....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0