Fältuppgift.

Efter svenskan idag körde jag ner till mormor. Vi har en fältuppgift i turismen som går ut på att man ska intervjua en person t ex mormor/morfar/farmor/farfar (någon lite äldre helt enkelt) om deras föräldrarhem osv.
Mamma kom också, så blev sittande där i flera timmar, men är skönt att göra ingenting ibland :)
  Hämtade posten när jag kom hem och där fanns lite saker till mig idag. Jag beställde bilder från extrafilm.se i söndags + en musmatta. Musmattan och de större bilderna kom redan idag, snabb leverans!
Fanns även en rabattgrej från  hm -> 10 % på hela leveransen. Men jag har ju bestämt mig för att inte beställa mer saker.
Nu ska jag "slappa" en stund till, sen blir det plugg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0