Kokande het.

Att vara sjuk går mig snart på nerverna.
Vaknade klockan 2 i natt av att jag var onormalt varm. Så tog tempen och hade 40,2! Helt galet ...
Så efter en lång stund "hämta kraft" och ställa in sig på att ta sig ner till köket, så begav jag mig på vingliga ben mot värktabletterna.
Klockan fyra vaknade jag igen och febern hade fortfarande inte gått ner, men framemot morgonen hade jag äntligen fått en behaglig kroppstemperatur igen.
Tacka vet jag värktabletter!
Det tråkiga är att mormor fyller 70 år idag och jag orkade verkligen inte följa med familjen dit.
Blir antagligen ingen skola för min del i morgon heller.
Nu är det dags för sängen igen, att bara vara uppe i tio minuter gör mig helt slut.
Bläää för att vara sjuk!


Kommentarer
Malin

krya på dig kram

2009-01-13 @ 20:36:51
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0