Löfterna.

3 dagar utan godis.
Godissuget börjar redan kännas av, men den här gången har jag gett mig f*n på att fixa det! Istället för en massa onyttiga saker har jag ätit apelsiner idag. Åt även en solruta innan (knäckebröd), bara för att ha nått att "tugga på".
Men idag har jag verkligen varit otroligt lat, men är ju bara några få dagar kvar av lovet ..
Mitt sista "riktiga" jullov. Vid den här tiden nästa år har jag förhoppningsvis avslutat första terminen på sjuksköterskeutbildningen. Jag kollade upp när anmälningstiden börjar för högskoleprovet och om 2 veckor är det dags.
Själva provet är 28 mars. Jag behöver ha 0.8 .... Men det kan man väl bara drömma om att få som förstagångsresultat.
 Men nu ska jag och min täppta näsa försöka sova.
(Ja, oturligt nog börjar jag bli förkyld!)
Kan det bero på att jag stod ute i flera minusgrader vid tolvslaget, i endast linne, jeansshorts och leggings? ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0