Om jag kunde drömma.

Trött trött trött. Ångest ångest ångest.
Ibland blir jag bara så trött på allt.
Allt på en gång eller ingenting alls, så känns det ibland.
 Men framemot morgondagen. Börjar skolan kl 14.20, ensemblelektion. Vi ska försöka börja med den nya låten som heter lips of an angel, innan dess ska jag hinna prata en stund med Sandra :)
Efter skolan ska jag hem till Alexandra. Vi ska äta kebab eller fika på Contan. Klockan 18 börjar sexpartyt (försäljning av sexleksaker osv). Vet inte hur många vi blir, men ska bli trevligt att umgås med tjejerna i från klassen utanför skolan.
Men nu ska jag läsa lite till i om jag kunde drömma och sen ska jag besöka John Blund.


Kommentarer
vea

vi är 13 stycken typ på sexpartyt :)

2009-01-09 @ 08:03:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0