Sjuk! ...

Oj, här har det verkligen varit dålig uppdatering, men har en väldigt bra anledning -> Sprängande huvudvärk och feber!
Så jäkla typiskt att jag skulle bli sjuk igen och just nu, det har jag inte tid med.
Men tog en ipren innan och tack vare den orkar jag vara uppe en liten stund.
I morgon är det verkligen en viktig dag i skolan, vi ska börja med en ny uppgift i samhälle C, sista lektionen innan redovisningen i Nk B och ensemble, där vi har börjat med en ny låt.
Bläää för att vara sjuk!
 Allting började igår, när jag och Sandra var på fest hos Tina. Jag hade väldigt trevligt i ett par timmar, vi spelade buzz och jag kom iaf inte sist ^^. När klockan närmade sig elva bestämde vi oss för Natti (jag hade inte varit där sen i november eller nått) och det var då som jag började få ont i halsen och huvudvärk. Men dum som man är så skulle jag ju tvunget med och för ovanlighetens skull var det lagom med folk och bra musik.
   Men när jag vakande i morse så var det allt annat än bra, så har spenderat i stort sett hela dagen i sängen.
I morgon börjar skolan kl 09.55, så min klocka ringer kl 8. Jag hoppas på att febern är borta då, för då ska jag trotsa min kropp och köra till skolan i alla fall, Är bara strax över 4 timmar, slutar redan kl 14.15, men det kan vara nog så jobbigt.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen, det tar på krafterna att vara uppe.
Sleep tight.


Kommentarer
Katy

your blog is very interesting.. keep blogging! :)

www.katy483.blogspot.com

2009-01-12 @ 00:45:37
URL: http://www.katy483.blogspot.com
Malin

uh, dessa förkylningar :(

2009-01-12 @ 17:44:27
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Lillasyster :)

vi börjar ju med svenska c imon, 14,15 - 15,40..så du slutar inte så tidigt :P

2009-01-12 @ 18:58:09
URL: http://feeliiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0