Skadeglädje.

Så, jag har iallafall ägnat en timme åt att städa mitt rum. Fast hann inte med något dammande eller dammsugande, för fastande framför tvn. TV4 visar ju drömkåken och det är rätt härligt att få skratta åt andras misstag ibland.
 Jag ska snart sova (eller iaf försöka), men innan dess ska jag vara ordentlig och plocka ihop allt inför morgondagen.
Ska även tänka ut vad jag ska äta till frukost, så slipper jag fundera ut det i morgonbitti.
Jag är ju ingen morgonmänniska och kommer nog aldrig att bli. Fast en positiv sak i morgon är att jag får vakna upp till Takida med Curly Sue (min favoritlåt just nu).
Usch .. Undra vad jag ska ha för kläder på mig i morgon? Det enda nya jag har i min garderob är en svart klänning och den kan man ju inte ha skolan. Noll inspiration.

Lyssna och njut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0