Snön.

Jag avskyr snö.  Fast idag hade jag faktiskt sett framemot att gå ut och få frisk luft. Meeen självklart hindrar förkyldningen en i från det. Men fick titta på när systern och hennes kille fjantade sig i snön istället. 
  
  

Jag har faktiskt inte gjort något vettigt alls idag, men kan skylla på förkyldningen.
I morgon är det näst sista sovmorgonen innan skolan börjar. Men tycker att det har gått en evighet sen jag var i skolan sist. Det här lovet har verkligen gått sakta (och det är bara positivt!)



Så här söt var Molle idag.

Nehe, nu ska jag sitta vid datorn en stund till, sen ska jag krypa ner i sängen med min mp3 och lyssna på Takida.

Sleep tight!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0