Stanken av vitlök ...

Det känns verkligen så himla härligt när man har fått saker avklarade, som historiaredovisningen och samhällsdiskussionen idag. 
  Mellan mina två lektioner idag, blev det en snabbfika med Alex på Contan.
Efter skolan blev det ett till besök där, fast med Sandra den här gången. Åt bakad potatis med tzatsiki och kycklingspett.
 Vitlök var dock inte det smartaste jag kunde äta, eftersom att jag skulle börja jobba kl 17.
Men ingen kund klagade, så stank nog inte allt för mycket ... :P
I morgon börjar skolan kl 11 med historia en timme, nästa lektion börjar kl 14.20.
Ska spendera håltimmen med Alex på Contan.
   
Nu ska jag se om jag hittar nått mer att tugga på, skorpor mättar inte särskilt mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0