Torkad kiwi? Nej tack.

Nu har jag fått i mig lite mat, så humöret är genast bättre. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra de här timmarna innan det är dags för sängen. Funderar på att göra de två uppgifterna som jag har i naturkunskapen (sånt som jag har skjutit upp allt för länge) eller om jag bara ska ha en lugn kväll framför tvn. Men föredrar nog det första alternativet, är härligt att få saker klara.
Köpte förresten två ringar på glitter idag, en svart/glittrig och en blå/turkos. Jättefina, ska fota och lägga ut bild sen.
Hittade även jättegott naturgodis på Coop, ni vet torkade frukter och sådant, dock var den torkade kiwin det äckligaste jag har smakat på länge ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0