Trasiga glas.

Tiger råkade ta sönder mina glasögon igår. Jag lyfte upp honom och han sparkade till dem med sin tass.
Fast just då var hela, men vid middagen märkte jag att en bit trillade ner i knät. Fast är bara den lilla grejen på ena sidan, som är mot näsan, så det borde de kunna fixa lätt :)
  Skolan idag var väldigt soft -> Strax över två timmars filmtittande. Vi såg flyga drake, men jag hade förväntat mig att den skulle vara bättre.
  Började jobba kl 17 och var hemma vid halv nio.
I morgon har jag bara en lektion, ensemble klockan 14.20.
Så jag och mamma ska till morbrorn på förmiddagen och hämta två fotöljer, som min kusin inte behövde ha längre ^^
De kommer förhoppningsvis passa utmärkt till mitt rum!
  
Jag ska även inom Synsam och se om de kan fixa glasögonen direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0