Fredagkväll

Så, nu är jag hemma från festivalen.
  När stängde av bilen här hemma såg jag mina två älsklingskissar vid husdörren. När jag öppnar bakdörren för att plocka ut lite saker så hör jag plötsligt steg jämte mig. Tittar åt höger och då är de båda två rävarna jämte mig.
Har nog inte nämt det här, men är två rävungar som springer runt här hemma. Går till och med att mata den ena, så att den äter ur handen! 
   Men är inte fullt så kul när man ska försöka få in båda katterna, men undvika att få in en räv i huset. Fick locka bort rävarna med mat och sen hämta Tiger som hade hamnat mitt emellan dem och stod och fräste.
Ville helst inte släppa ut katterna igen, men vad kan jag göra när de går runt och mjauar som om de satt i kläm? 

   Ikväll har det blivit rätt mkt mat, men hade kunnat äta betydligt mer! Finns ju så jäkla mycket att välja mellan.
Funderar på att köra ner i morgonkväll igen, bara för att äta "Asiafood" och pommes med vitlökssås.
Men ikväll började jag och Sandra med varsin langos, sen åt jag en stor sockervadd som smakade banan och som gav mig en kul tunga + att vi delade på en popcorn. 
   Både Sandra och jag ska jobba i morgon, så vi körde hem redan nu vid 21-tiden.
Min mobil ringer redan kl 06 i morgon, inte så kul. Men slutar iaf kl 15 :)

Natti Natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0