Fre,lör och sön.

Fredag: Jobbade 10-19. Därefter blev det onyttig mat med syster och sen lastade jag in så mkt som gick in i min lilla bil.
  Dock så fanns det fortfarande lådor kvar, så bagaget i föräldrarnas nya bil blev också fullt.

Lördag: Körde hemifrån vid åtta. Var i kalmar vid halv elva och då blev det studiebesök på högskolan. Fräscha lokaler och roliga rum med sjukhussängar och dockor som ska agera "riktiga människor". Finns även ett rum i den byggnanden som jag ska gå i, där det finns minst 5 microvågsugnar, 2 kylskåp, spis osv. Är verkligen perfekt, då man kan ha med sig egen lunch :)
  Efter skolan blev det hem till lägenheten för att bära in alla lådor med köks/badrumssaker.  När det väl var gjort (otroligt jobbigt kan jag lova!), så blev det Ikea för att äta och handla lite saker som fattades.
  Därefter åkte jag tillbaka till lägenheten för att plocka in allti skåpen. Körde hem vid 18-tiden och då syndade jag genom att köra i mc-driven ...

Idag: Jobb, jobb, jobb. Var på jobbet 07.30 och kom hem nu vid 18.30. Ska spendera kvällen framför tvn och så blir det jobb kl 9 imorgon igen.


Kommentarer
Malin

pratat med johan om hur det blir med jobb till hösten? :)

2009-07-27 @ 17:37:17
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0