Påkörd.

Lite innan stängningen idag kom det in en kille på jobbet och undrade om jag visste vem som ägde den blå/gröna renaulten som stod på parkeringen.
   Jag sa att den är nog min.  Killen hade lyckats backa rätt in i min bil, när han skulle rätta till sin.
Min lilla bil klarade sig rätt bra, värre var det för hans.
 Den här personen tog sitt körkort i fredags och med den dåliga backningen, så kan man ju undra om han beställde det på posten?
   Men ingen större skada skedd, en bil kan man ju alltid ersätta, värre om det hade varit en människa emellan.

I morgon blir det Kreta!
Men först ska jag klippa håret och få det lite mer i min stil :)


Kommentarer
Malin

vad trist! Hoppas det gick bra!

2009-07-30 @ 11:01:16
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0