Torsdag.

Jag är riktigt nöjd med min nya frisyr!
 
Blev även en liten shoppingrunda idag, var bland annat inne på Glitter och lämnade tillbaka väskan som jag hade på studentdagen. Den gick ju sönder efter bara några timmar! Istället blev det tre silverarmband.
Därefter skulle jag bara in och titta på Vero moda, men slutade med att jag köpte en supersnygg tygväst i grått/svart.
  Bild på det här kommer i morgon :)
Tittade även på soffa på Jysk, men den jag är intresserad av fanns inte där. Men ska antagligen köra in till Ronneby så fort som möjligt och se om jag hittar den, fast annars hade Jysk ett annat bra alternativ -> En svart soffa i läderimitation med schäslong (eller hur de nu stavas ..)

Snart dags att sova, upp tidigt i morgon också för att jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0