Revolutionary road

De senaste dagarna har verkligen inte bloggen varit en av mina prioriteringar, men har haft fullt upp med annat.
Igår var det skola 8.10-12.30. På nk B skulle vi rita upp en människa, rita in alla organ och sen skriva lite kort om dem.
Bara det att min grupp la ner 100 gånger mer energi på vår gubbe än vad de andra gjorde, vi har ju till och med färglagt våran ... ^^
   Efter skolan körde jag hem, sov och åt. Därefter skulle jag till Kallinge för att umgås med Martin, vi hade ju inte setts på evigheters evigheter.
Vi såg Revolutionary road i Karlskrona. Det är den första filmen som Kate och Leonard gör sen Titanic. Även om filmen hade rätt långa, sega scener ibland, så är det ändå en film man borde se. Man får sig en tankeställare.
Den får ett stort + för ett oväntat slut! Det var inte riktigt ett typiskt "Happy ending"
 
Men när vi satt utanför biografen och väntade så sa Martin så här:
- Var inte det där Carolina Kluft?
- Neeej, säger jag. Klart det inte var!
Sen går det en stund, jag går b la på toa innan bion börjar och när vi sitter inne i biosalen så säger Martin:
- Vet du? Det var visst Carolina Kluft!
Så en av Sveriges största idrottsstjärnor har gått precis förbi mig, var inte ens 20 cm emellan och jag känner knappt igen henne .. Det kanske talar om hur idrottsintresserad jag är?
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0