Leeedig dag.

Helt underbart med en ledig dag :) 
  Måndagskvällen spenderade jag i Tving, kom inte hem förren kl 03, så därför tog jag en egen liten sovmorgon igår ...
Men lyckades ta mig ur sängen till slut och körde in till skolan. Blev först en fika med Alex, sen betygssamtal i svenska C, fick ett vg :) Därefter blev det en liten runda på stan, köpte en ny foundation och ett skärp.
Känns som om pengar som kom in på kontot i måndags bara försvinner ... 
   Blev även en bärsmoothie på torget tillsammans med Sandra :)
Igår kväll följde jag med en viss person till Hörviken, gick en runda i hamnen medan han fick jobba.
Jag var hemma runt tolvtiden.

   Idag ska jag försöka hinna göra lite här hemma, bland annat tvätta en massa och städa mitt rum, känner även för att baka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0